úterý 19. ledna 2016

Přání do nového roku!

Pro ty z vás, co si vzali do nového roku předsevzetí zhubnout, pár slov. Já osobně předsevzetí nemám ráda, protože jsem nikdy žádná nedodržela. Když chce člověk něco změnit, tak pro to musí být stoprocentně odhodlaný, mít pevnou vůli a být ochotný občas něco změnit. Předsevzetí si kolikrát člověk stanoví, ale velmi rychle na ně zase zapomene. Proto, když se rozhodnete pro změnu, tak si za ní stůjte, i když to nění mnohdy jednoduché. Když si budete stále říkat proč to nejde, tak to opravdu nikdy nepůjde. Ne nadarmo se říká: "Kdo chce, ten koná a kdo nechce, ten se vymlouvá." Kus pravdy na tomto rčení je, jen si to člověk musí uvědomit. A co je také důležité musíte chtít hlavně vy a dělat to pro svůj dobrý pocit! Pokud chcete hubnout, protože vám to říkají druzí, ale vy se cítíte dobře, tak nic neměňte! Ale pokud chcete hubnout, protože se vy necítíte dobře, pak se odhodlejte a uvidíte, že to půjde, ale nebude to zadarmo. Možností je v dnešní době hodně, stačí si jen vybrat tu, která vám bude vyhovovat nejvíce. Já jsem se rozhodla změnit stravu, protože na pravidelné cvičení nemám čas. Navíc, když jsem cvičila, tak mi přišlo, že nehubnu. Nedostavovaly se zkrátka takové výsledky, jaké bych si při tom úsilí představovala. Takže po čase mě moje snaha demotivovala pokračovat dál ve cvičení. Proto jsem zvolila jinou cestu, jak zubnout, a to změnu jídelníčku. A opravdu mi to hodně pomohlo. Zhubla jsem, aniž bych musela hladovět! Co je na tom však nejlepší, že jsem si mohla dopřát i nějakou tu sladkost! A sladkosti vždy byly mým kamenem úrazu při každé snaze zhubnout, protože těch jsem se nikdy nedokázala vzdát. Teď si dopřávám jídla, která mám ráda i sladkosti! Jen je připravuji jinak (z jiných, kvalitnějších surovin) a výsledky jsou víc než skvělé! Už si neumím představit, že bych vařila jinak. Zvykla jsem si na tuto stravu a díky ní, jsem i zhubla. Chce to jen odhodlání, trochu času na přípravu jídel a počítat s tím, že některé suroviny jsou trochu dražší (ale dají se koupit i levněji v akci). "Nic není zadarmo a všechno něco stojí!"
Těm, co se odhodlají, přeji ať ve své snaze vytrvají a ať se řídí hlavně svým pocitem :-)

"Krásný je ten, kdo se krásný cítí."

Žádné komentáře:

Okomentovat